8. juuni 2016

Kuuteistkümnes päev

Veneetsiast startides ja ühe pakika võrra vaesemana ning suund Garda järvele, tegime vahepeatuse Padova HD esinduses. Lootsime siit uue pakika saada. Esinduse juurde jõudsime muidugi sellisel ajal, kui itaallastel on fiesta või oli see siesta ja uksed suletud. Õnneks märkas meid "roosades tossudes harley tots" ja tuli välja uudistama. Suures õhinas lasi ta enda taga ukse aga kinni ja nii me siis istusime seal juba kuuekesi ukse taga ja ootasime, et tuleks ometigi veel keegi asjapulk lõunalt tagasi ja avaks uksed :)

Päris pirakas esindus ja tore teenindus. Pakikat aga kahjuks me ei saanud, küll aga .....

..... suutsime Taavi viia jälle ühe sammukese usumuutusele lähemale :)

Tore on tõdeda, et antud blogi on suutnud nii lühikese ajaga saavutada piisava kuulsuse ning meile on tekkinud ka mõned andunud fännid. Siinkohal tulemegi ühele fännipalvele vastu ning seletame lahti, mis asi on "telepassi tegema"? Nagu näha allolevalt jooniselt, siis on teatavasti kiirteedele sisenemiseks ja väljumiseks püstitatud vastavad "piiripunktid". Nendes on aga kollasega tähistatud ja kohalikele mõeldud "telepass" rajad. Nendel radadel on aga lühemad tõkkepuud, millede vahelt tsikliga ilusti ja kenasti ja kiirelt ning paraku ka maksmata, läbi mahub. No me siis olime ka mõningatel juhtudel "kohalikud" :)

Meie teekond Garda järveni kulges selle ida poolsest küljest. Hästi mõnus ja looklev kiirtee, suurte kaljuahelike vahel. Enamus teed kulges mäest alla. Võib kindlalt öelda, et see oli selle reisi üks ilusamaid ja mõnusamaid kiirtee lõike.

Riva del Garda´s õnnestus meil endale toad sebida "Adams family" taolises hotellis, millest ei puudund bassein, ega ka Spa koos saunadega.

Spa protseduurid seljataga suundusime kohaliku ilu nautima. Väga nunnu ja armas linnakene suurte kaljude vahel.

Ärge naerge midagi, me teeme neid selfisid ju ainult Teie pärast :)
... kuigi perearsti arvamus on teine, ei lase me sellest ennast segada.

Järgneval pildil pole usuga mingit pistmist, lihtsalt fotograaf on oma asendi sesse võtnud ja järjekordne fotosessioon võib alata.

Nagu näha, sõltumata modellidest on tulemused täitsa ok.
Seekord anti kunstiteostele ka pealkirjad:

Põõsas

Igatsus

Ega me sellel reisil ainult õlut ei joo! Näiteks osasid reisikaaslasi on lummanud tohutu kirg loodusfotograafia järele.

No ja ega see teo pildistamine kerge ei ole! Kihutab teine seal rohu sees sajaga.

Ja nii saigi jälle ühele ilusale puhkusepäevale joon alla tõmmatud. Viimane grupikas siis kuuekesi.
.... just, kuuekesi - part all paremas nurgas :)

1 kommentaar:

1. Väga ponksid poisid! Ja kiitus autorile, väga humoorikas tekst :)