9. mai 2019

06.05.2019

Hommikust põllumehed!

Meil Firenzes ei sajagi, juhhuu! Koostasime plaani, et kõige pealt kiirvisiit kohalikku harrukasse ja siis tiirutame Toscana piirkonnas ...

A mida see Romet seal tee servas kükitab, ah?

Eks see fotograafi amet vets raske ole ... istud ja ootad õiget hetke, et kõik kolm (meie, harruka pood ja lennuk) ühele pildile saaks jäädvustatud... ja siis sõidab üks tsikkel mööda, muidugi vaatad ju järgi, et mis ratas ja ..... krt. lennuk tuli just samal momendil. Noh ei vedanud ja järgmist lennukit me ei viitsinud enam ootama jääda.

Ühes külakeses nägime sihukest tuuningu käru ... spoilerid ja tuled ja viled ... sellega saaks Statoli parklas laiata küll :)

Ühe kohaliku kohviku peldiku remondi olid ilmselt teinud meie lõunanaabrid Armeenjast - Равшан и Джамшут. Vähemalt käekiri viitas sellele.

Tuli välja, et Rometil oli telefonis sihuke kaval äpp, mis teab ägedaid ja kurvilisi ning tsiklitele mõeldud teelõike ja värkke (Best Biking Roads) ... kummaline, et me varem seda pole kasutanud :)

Teed olid ägedad ja tegid meele rõõmsaks ... kui nuriseda, siis oleks võinud 10 kraadi soojem olla, aga - pohlad!

Tänane masterplaan oli ööbida kusagil veinimõisas vms. No ja nii me neid siis läbi kammisime. Neli või viis käisime enne läbi, kui selle õige leidsime ...

Onju ilus vaade!

Varjude mäng ehk tuletasime meelde ja kordasime üle teada tuntud käemärgid ... noh, et oleks kindel või nii ...

Lubage esitleda ... õhtu Toscaana päikese all! ... Yesssss! ... Öömajaga joppas hästi! Nottola veinimõis :)

Igati sulnis ja lahe kohake ... meile meeldis väga! Mõnel meist oli aknast ilus vaade .....

.... ja mõni vaatas ilusti läbi lillede.

Ja taas tõdesime, et miks me varem, selle reisi jooksul, pole selliseid asutusi ette võtnud ... parem Hilja, kui Salme! ... Vein mekkis sama kenasti, kui kenad olid vaated.

Igati korda läinud päev! Yesssss!