19. juuni 2016

Kahekümne kaheksas päev

Jätsime hommikult viisakalt, ilma sõnagi lausumata, getoga hüvasti ning rühkisime edasi ... või siis juba pigem kodumaale tagasi :)

Mida lähemale Eestile, seda eestilikumaks ehk siis, andke andeks, s...maks ilm muutub. Ja aina enam tuli ette peatusi, kus vihma "kondoomid" tuli peale tõmmata.

Täna ei olnud meil väga palju vaja sõita ... no nii, ainult 400 kilti ... mõni mees ikka oskab ja suudab suvalises kohas, suvalises asendis, suvalise teki alla pugeda ja beauty sleep´i teha!

Olles siiski niivõrd maainimesed, oskame me ka kiirtee äärsest metsatukast siirast rõõmu näha ...

Täna tegime praamisõitu. Tsikliga mahub ikka igale poole ja igal suvalisel hetkel ning esimeses järjekorras ...

Ja nii me Taani jõudsimegi ja ühe tankimisega läbisimegi ...

Geograafiast huvitatud blogilugejale on kindlasti tuttav Ö nagu Öresund´i sild ... igasugu targemad ilmaennustus portaalid lubasid, et sillal on terve päev ainult vihm ja tuul ... no aga usu sa veel neid soolapuhujaid ... väga meeliülendav vaade ja tunne on ikka seda silda ületada! Royalid soovitavad!

Kuna me oleme ikkagi nii väärikas, aus ja tubli reisi seltskond, siis igasugu võimalike kahtluste vältimiseks, pidasime heaks plaaniks ületada Taani-Rootsi piir koos "1% klubi" sabas ... sõbralik spanjeli koerake ei kahtlustanud emmigi :)

Eriti lahe oli ühes tanklas näha tõsiseid vintage-fänne ... ei saanudki lõpuni aru, kas tegu oli Royal Einfield toodanguga vm isendiga ... aga müts maha ... lahe seltskond ja lahe ettevõtmine!

Päeva lõpuks jõudsime Helsinborg´i ... no ikka kordades ilusam kui Helsinki.

NB! järjekordne küsimus tähelepanelikule blogilugejale ... kus on Taavi tsikkel, ah?
Vaadake, vaadake, see on sellel pildil :)

No aga on äge, et sel reisil oleme ainult lahedatesse hotellidesse sattunud ... Helsinborgi vanalinnas asuva hotell (nimeks Maria) hispaanlasest omanik lubas meil lahkelt tagahoovis tsiklild mugavalt sisse seada ...

Ja kui too sama hispaanlasest tüüp ütles, et õhtusöögiks teeb ta meile midagi hääd ja paremat omal valikul, siis ... no krt - oligi hää ja parem ... kallis aga hää! Isegi vein oli umme hää!

No ja õhtutuledes Helsinborg ... igav, aga see eest sigailus!

Järgmise teose nimi on: "nagu Kreml"

Ja selle antud vaate taustal ... lammas kosumeeris meie viimase "apellatsiooni" !